Kariera

Specjalista ds. sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków
  • pozyskiwanie nowych klientów
  • telefoniczny i mailowy kontakt z klientem
  • badanie potrzeb i budowanie pozytywnych relacji z klientami
  • tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta
  • budowanie relacji z klientem
  • prowadzenie negocjacji handlowych
  • realizacja wyznaczonych planów sprzedaży
  • bieżąca współpraca z innymi działami
  • raportowanie wyników sprzedaży
Oczekiwane kompetencje
  • minimum średnie wykształcenie
  • doświadczenie w sprzedaży B2B
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z Klientami
  • umiejętność sprawnego planowania swoich zadań oraz czasu pracy
  • orientacja na cele i determinacja w realizacji założonych planów
  • umiejętność wyciągania wniosków dotyczących rynku sprzedaży, oferty oraz konkurencji
  • entuzjazm i zaangażowanie
  • kreatywność i otwartość w myśleniu i działaniu
  • uczciwość, lojalność, systematyczność i solidność
  • mile widziana znajomość technik negocjacyjnych
  • gotowość na rozwój kompetencji w zakresie komunikacji, negocjacji, sprzedaży
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • dwuskładnikowe wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników (stała pensja + prowizja)
  • pracę w zgranym zespole ludzi, którzy wierzą w to co robią
  • wsparcie i zaufanie ze strony przełożonych
  • ciekawe środowisko pracy w gronie profesjonalistów, nakierowanych na realizację zadań/celów
  • możliwość zdobycia nowych umiejętności
  • szkolenia produktowe i sprzedażowe
  • narzędzia pracy niezbędne do realizacji Twoich zadań

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie swojego CV oraz listu motywacyjnego na adres job@zencard.pl.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.