FAQ

Sprzedawca
Co zyskuję po przystąpieniu do ZenCard?
  • Zwiększony obrót, większa liczba transakcji i częściej powracający Klient
  • Oszczędność kosztów: wystarczy karta płatnicza Klienta, nie musisz płacić za produkcję dodatkowych kart
  • Prosta obsługa: system ZenCard sam nalicza ustalone rabaty, punkty i informuje Klienta SMS-em
  • Sam decydujesz, jaki rodzaj kampanii chcesz prowadzić, ZenCard dokona odpowiedniej konfiguracji terminala
  • Otrzymasz dostęp do raportów, dzięki którym lepiej poznasz zachowania i preferencje zakupowe swojego Klienta
  • Ochrona danych osobowych w ZenCard pomaga zapewnić Twojej Firmie zgodność z RODO
  • Wyposażymy Twój punkt sprzedaży w odpowiednie materiały marketingowe – tzw. wizualizację
Jak przystąpić do ZenCard?
  • Zapytaj naszego Doradcę: tel. 22 599 44 90; e-mail: sales@zencard.pl

lub

Jakie są zasady i warunki przystąpienia do ZenCard?

Sprawdź Regulamin tutaj.

Jaki jest koszt przystąpienia do ZenCard?
  • Małe i średnie firmy zgodnie z cennikiem, opłata za 1 terminal:

1 – 5 terminali – 99 PLN

6 – 20 terminali – 89 PLN

21 – 50 terminali – 79 PLN

  • Enterprise:

   Wycena jest ustalana indywidualnie. Jeśli jesteś zainteresowany – uprzejmie prosimy o kontakt.

W jakich sklepach działa ZenCard?

Tu znajduje się lista firm, które nam zaufały.

Jakie kampanie mogę dedykować moim Klientom?

• Kampania wydająca kupony rabatowe – czyli rabat. Wartość rabatu może być określona jako procent od kwoty zakupu (np. 20% zniżki) lub jako dodatkowa kwota od wartości zakupu (np. 50 zł).

• Kampania wydająca kupony fantowe – czyli prezent w formie nagrody rzeczowej lub usługi (np. dodatkowe ciastko do kawy lub darmowe strzyżenie u fryzjera).

• Kampania wydająca karty stemplowe – wirtualna karta, na której przyznawane są stemple za każdą wizytę. Istnieje możliwość różnorodnego, indywidualnego nagradzania przy każdym stemplu.

• Kampania cross – czyli kupon wydawany do sklepu partnerskiego, uczestniczącego w danej kampanii lojalnościowej.

Klient
Jakie są korzyści przystąpienia do ZenCard?

• Wygoda i oszczędność czasu: proces rejestracji jest szybki – nie musisz gromadzić i pamiętać o kuponach, stemplach lub aplikacjach, gdyż wszystko nalicza się automatycznie, a Ty korzystasz jedynie z karty płatniczej.

• Nagrody i rabaty „tu i teraz”: automatycznie po zakupie otrzymujesz spersonalizowane zniżki i oferty.

• Nowoczesność: o przyznanych zniżkach jesteś informowany na bieżąco SMS-em. W każdym momencie możesz je sprawdzać w swoim Panelu Klienta.

• Bezpieczne dane: Twoje dane są bezpiecznie, gdyż współpracujemy bezpośrednio z operatorem terminali płatniczych. Do rejestracji wystarczy tylko Twoja karta i numer telefonu.

Ile kosztuje dołączenie do ZenCard?

Dołączenie do ZenCard i korzystanie z niego jest całkowicie darmowe.

Jakie dane muszę podać podczas rejestracji w ZenCard?

Przystępując do ZenCard wystarczy, że podasz swoją płeć i numer telefonu.

Jak wygląda rejestracja w ZenCard?

Podczas płatności w sklepie sprzedawca zapyta Cię o chęć przystąpienia do systemu. Jeśli wyrazisz zainteresowanie – możesz podać swój numer telefonu, a następnie zapoznajesz się z Regulaminem. Cały proces rejestracji możesz sprawdzić tu.

Kiedy mogę się zarejestrować w ZenCard?

Przystąpienie do systemu jest bardzo proste i szybkie – podczas płatności kartą płatniczą.

Jaki rabat dostanę?

Rabat, a także warunki jego przyznawania oraz odbioru zależą od aktualnych promocji obowiązujących w sklepie partnerskim.

W jakiej formie dostanę rabat?

Rabat otrzymasz automatycznie przy płaceniu kartą na terminalu płatniczym.

W jaki sposób karta płatnicza przypisana jest do numeru telefonu?

Podczas rejestracji na terminalu podajesz swój numer telefonu, który staje się Twoim identyfikatorem.

Czy podanie numeru telefonu w sklepie jest jednoznaczne z zawarciem umowy z ZenCard?

Nie, warunkiem przystąpienia do systemu ZenCard i zawarcia umowy jest zaakceptowanie Regulaminu. Podanie numeru telefonu następuje przed zaakceptowaniem Regulaminu.

W jaki sposób mogę zapoznać się z Regulaminem ZenCard?

Regulamin ZenCard dostępny jest tu lub w wybranym sklepie partnerskim.

Ile kart może być przypiętych do konta?

Do jednego konta może być przypiętych wiele kart.

Kolejne karty można przypiąć do konta przy płatności w terminalu.

W celu zintegrowania kilku kart w jednym koncie należy zawsze podać identyczny numer telefonu.