Zaloguj się

Nasz blog

ZenCard w świecie płatności bezgotówkowych
17/07/2017

ZenCard w świecie płatności bezgotówkowych

Wydawcy kart, agenci rozliczeniowi, akceptanci… Na rynku finansowym istnieje wiele współzależnych od siebie podmiotów, których zadań i znaczenia nie wszyscy znają i rozróżniają. Jak zrozumieć całą ścieżkę...

Zobacz więcej
Geotargetowanie, czyli gdzie klient, tam zniżka
29/06/2017

Geotargetowanie, czyli gdzie klient, tam zniżka

personalizowane oferty to już absolutna podstawa w komunikacji z klientami, zmęczonymi i przytłoczonymi natłokiem różnorodnych okazji. Jedną z najnowszych technik marketingowych, z której korzysta na razie tylko...

Zobacz więcej
Co dwie firmy to nie jedna, czyli o korzyściach cross promocji
19/06/2017

Co dwie firmy to nie jedna, czyli o korzyściach cross promocji

Promocje, obniżki, rabaty czy kampanie e-mail marketingowe to skuteczne i bardzo często stosowane sposoby na przyciągnięcie klientów do sklepu, zwłaszcza tych stałych. Jednak ich popularność jest już na tyle...

Zobacz więcej
Programy lojalnościowe – jak się w nich połapać i który wybrać?
13/06/2017

Programy lojalnościowe – jak się w nich połapać i który wybrać?

Punkty i pieczątki, aplikacje mobilne, kupony, karty… Klienci mają do wyboru przeróżne formy programów lojalnościowych, w których, powiedzmy sobie szczerze, można się pogubić. Z perspektywy sprzedawcy wybór...

Zobacz więcej
RFM, czyli jak pozyskać dane o zachowaniach klientów?
07/06/2017

RFM, czyli jak pozyskać dane o zachowaniach klientów?

Każdego dnia liczba informacji o zachowaniach zakupowych Twoich klientów rośnie. Tak cenna wiedza wymaga umiejętnego wykorzystania. Dzięki danym behawioralnym możesz precyzyjnie określać oczekiwania kupujących, a co...

Zobacz więcej
Marketing transakcyjny – nowy wymiar sprzedaży
30/05/2017

Marketing transakcyjny – nowy wymiar sprzedaży

Cyfryzacja, rozwój technologiczny, big data oraz machine learning pozwalają coraz efektywniej korzystać z dostępnych informacji i maksymalizować skuteczność komunikacji z klientem. Jednym z rozwiązań, bazujących...

Zobacz więcej
Zrozumieć klienta XXI wieku
17/05/2017

Zrozumieć klienta XXI wieku

„Ile ludzi, tyle typów klientów” – to oczywiście parafraza polskiego przysłowia, ale doskonale opisuje różnorodność osób, z jaką stykasz się codziennie prowadząc własny sklep. Niezależnie od tego,...

Zobacz więcej
Marketing automation, czyli jak dbać o klienta szybko i sprawnie?
16/05/2017

Marketing automation, czyli jak dbać o klienta szybko i sprawnie?

Gdyby człowiek nie przyspieszył procesu konstrukcji samochodu, na ulicach wciąż widać byłoby wyłącznie wozy konne. Skąd więc ta rewolucja? Odpowiedzią jest automatyzacja, która w dzisiejszych czasach objęła...

Zobacz więcej
Płatności bezgotówkowe: czy to się opłaca?
10/05/2017

Płatności bezgotówkowe: czy to się opłaca?

Obawiasz się wprowadzenia obsługi płatności bezgotówkowych? Myślisz, że wiąże się to z niebagatelnymi sumami? Dlaczego płatności bez użycia gotówki i ich promowanie to dobre rozwiązanie dla Twojego biznesu?...

Zobacz więcej
Analiza danych: jak sprawdzić, czy Twoi klienci są zadowoleni z zakupów?
03/05/2017

Analiza danych: jak sprawdzić, czy Twoi klienci są zadowoleni z zakupów?

Typowy scenariusz wizyty klienta w sklepie? Osoba wchodzi, kompletuje produkty, dokonuje zakupu i wychodzi. Co Ty możesz robić w tym czasie? Zbierać dane na podstawie jego zachowania, analizować je, a następnie...

Zobacz więcej
Jak budować relacje z Klientem, by chciał wracać i polecał Cię innym?
26/04/2017

Jak budować relacje z Klientem, by chciał wracać i polecał Cię innym?

Profesjonalna komunikacja z klientem to klucz do sukcesu i dynamicznego rozwoju firmy. W czasach stałego dostępu do Internetu oraz rosnących oczekiwań konsumentów, rolą sprzedawcy jest odpowiednie dopasowanie...

Zobacz więcej
RODO. O nadchodzącej rewolucji w ochronie danych osobowych
19/04/2017

RODO. O nadchodzącej rewolucji w ochronie danych osobowych

Wszystkie podmioty, które prowadzą działalność gospodarczą czekają w najbliższym czasie niemałe zmiany. Już 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych, czyli tzw. RODO...

Zobacz więcej

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z naszym blogiem i korzystaj ze specjalnych promocji. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać spamu.

Zobacz więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.

Administratorem Państwa danych osobowych jest ZenCard sp. z o.o. (al. Jana Pawła II 80; 00-175 Warszawa). Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu skontaktowania się z Państwem. Podanie danych jest dobrowolne.Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z naszym blogiem i korzystaj ze specjalnych promocji. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać spamu.

Administratorem Państwa danych osobowych jest ZenCard sp. z o.o. (al. Jana Pawła II 80; 00-175 Warszawa). Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu skontaktowania się z Państwem. Podanie danych jest dobrowolne.Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności

Jeśli chcesz, w każdej chwili możesz zrezygnować z dalszej subskrypcji.