Zaloguj się

Nasz blog

Jak zyskać na RODO?
14/02/2018

Jak zyskać na RODO?

Już w maju 2018 roku wejdzie nowe rozporządzenie o ochronie danych osobowych, które będzie obowiązywać w całej UE. Według najnowszych statystyk, połowa polskich firm wciąż nie dostosowała się do tych zmian*....

Zobacz więcej
Piramida lojalności, czyli o zaangażowaniu klienta w Twoją markę
01/02/2018

Piramida lojalności, czyli o zaangażowaniu klienta w Twoją markę

Budowanie przywiązania do marki wśród konsumentów stanowi dużą wartość dla całego biznesu, dlatego dla wielu sprzedawców staje się jednym z najważniejszych celów prowadzonej działalności marketingowej...

Zobacz więcej
Pozyskałeś nowego klienta? Spraw, żeby wrócił do Ciebie po Świętach
22/12/2017

Pozyskałeś nowego klienta? Spraw, żeby wrócił do Ciebie po Świętach

Święta to intensywny czas – zarówno dla sprzedawców, jak i dla klientów. Właściciele sklepów w natłoku innych ofert chcą przekonać do zakupu swojego produktu, z kolei konsumenci stoją przed problemem wyboru...

Zobacz więcej
„Jesteśmy na dobrej drodze do tego, aby stać się standardem rynkowym” – rozmowa z Krzysztofem Klimczakiem, CEO ZenCard
28/11/2017

„Jesteśmy na dobrej drodze do tego, aby stać się standardem rynkowym” – rozmowa z Krzysztofem Klimczakiem, CEO ZenCard

Jak oceniasz pierwszy rok współpracy z PKO Bankiem Polskim? Co zyskaliście, czego się nauczyliście, a czego Bank mógł nauczyć się od ZenCard? Z pewnością możemy uznać, że pierwszy rok pod skrzydłami...

Zobacz więcej
Jak zadbać o lojalność w branży beauty?
21/11/2017

Jak zadbać o lojalność w branży beauty?

Budowanie lojalności w branży beauty stanowi dla firm nie lada wyzwanie. Zaufana i spełniająca oczekiwania kosmetyczka czy fryzjer są na wagę złota, bo klienci będą korzystać z ich usług regularnie...

Zobacz więcej
RODO rozszyfrowane, czyli słownik kluczowych pojęć
27/10/2017

RODO rozszyfrowane, czyli słownik kluczowych pojęć

RODO już od dłuższego czasu może spędzać sen z powiek niejednemu przedsiębiorcy. Zmiany zachodzące w zakresie ochrony danych osobowych klientów wymuszają na firmach dogłębne zapoznanie się z nowymi przepisami...

Zobacz więcej
Polskie firmy już teraz mogą działać jak Amazon
25/10/2017

Polskie firmy już teraz mogą działać jak Amazon

Amazon to pionier nowoczesnych rozwiązań, który już od ponad 20 lat wyznacza ogólnoświatowe trendy w biznesie. Swoim stałym klientom oferuje program członkowski, tzw. Amazon Prime, który nagradza lojalnych...

Zobacz więcej
4P marketingu, czyli kluczowe elementy skutecznej kampanii marketingowej
19/09/2017

4P marketingu, czyli kluczowe elementy skutecznej kampanii marketingowej

4P marketingu (z ang. product, price, promotion and place), czyli tzw. marketing mix, jest narzędziem marketingowym niezbędnym do efektywnego wypromowania Twojego produktu lub usługi. Jak skutecznie wykorzystać...

Zobacz więcej
Technologie na rynku płatności. Przewodnik dla konsumenta
05/09/2017

Technologie na rynku płatności. Przewodnik dla konsumenta

Nowoczesne technologie już od kilku lat zmieniają rynek płatności w Polsce. Niektóre z nich, takie jak BLIK, dla wielu są już standardem, co potwierdza prawie 13 milionów transakcji zrealizowanych za jego pomocą...

Zobacz więcej
Jak działa ZenCard – ściąga w pigułce
10/08/2017

Jak działa ZenCard – ściąga w pigułce

Znasz już podstawy funkcjonowania obrotu bezgotówkowego w Polsce, dlatego przyszedł czas na to, aby poznać tajniki przebiegu procesu płatności i naliczania rabatu przy zastosowaniu technologii...

Zobacz więcej
ZenCard w świecie płatności bezgotówkowych
17/07/2017

ZenCard w świecie płatności bezgotówkowych

Wydawcy kart, agenci rozliczeniowi, akceptanci… Na rynku finansowym istnieje wiele współzależnych od siebie podmiotów, których zadań i znaczenia nie wszyscy znają i rozróżniają. Jak zrozumieć całą ścieżkę...

Zobacz więcej
Geotargetowanie, czyli gdzie klient, tam zniżka
29/06/2017

Geotargetowanie, czyli gdzie klient, tam zniżka

personalizowane oferty to już absolutna podstawa w komunikacji z klientami, zmęczonymi i przytłoczonymi natłokiem różnorodnych okazji. Jedną z najnowszych technik marketingowych, z której korzysta na razie tylko...

Zobacz więcej

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z naszym blogiem i korzystaj ze specjalnych promocji. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać spamu.

Zobacz więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.

Administratorem Państwa danych osobowych jest ZenCard sp. z o.o. (al. Jana Pawła II 80; 00-175 Warszawa). Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu skontaktowania się z Państwem. Podanie danych jest dobrowolne.Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z naszym blogiem i korzystaj ze specjalnych promocji. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać spamu.

Administratorem Państwa danych osobowych jest ZenCard sp. z o.o. (al. Jana Pawła II 80; 00-175 Warszawa). Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu skontaktowania się z Państwem. Podanie danych jest dobrowolne.Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności

Jeśli chcesz, w każdej chwili możesz zrezygnować z dalszej subskrypcji.