Zaloguj się

Nasz blog

RODO rozszyfrowane, czyli słownik kluczowych pojęć
27/10/2017

RODO rozszyfrowane, czyli słownik kluczowych pojęć

RODO już od dłuższego czasu może spędzać sen z powiek niejednemu przedsiębiorcy. Zmiany zachodzące w zakresie ochrony danych osobowych klientów wymuszają na firmach dogłębne zapoznanie się z nowymi przepisami...

Zobacz więcej
Polskie firmy już teraz mogą działać jak Amazon
25/10/2017

Polskie firmy już teraz mogą działać jak Amazon

Amazon to pionier nowoczesnych rozwiązań, który już od ponad 20 lat wyznacza ogólnoświatowe trendy w biznesie. Swoim stałym klientom oferuje program członkowski, tzw. Amazon Prime, który nagradza lojalnych...

Zobacz więcej
4P marketingu, czyli kluczowe elementy skutecznej kampanii marketingowej
19/09/2017

4P marketingu, czyli kluczowe elementy skutecznej kampanii marketingowej

4P marketingu (z ang. product, price, promotion and place), czyli tzw. marketing mix, jest narzędziem marketingowym niezbędnym do efektywnego wypromowania Twojego produktu lub usługi. Jak skutecznie wykorzystać...

Zobacz więcej
Technologie na rynku płatności. Przewodnik dla konsumenta
05/09/2017

Technologie na rynku płatności. Przewodnik dla konsumenta

Nowoczesne technologie już od kilku lat zmieniają rynek płatności w Polsce. Niektóre z nich, takie jak BLIK, dla wielu są już standardem, co potwierdza prawie 13 milionów transakcji zrealizowanych za jego pomocą...

Zobacz więcej
Jak działa ZenCard – ściąga w pigułce
10/08/2017

Jak działa ZenCard – ściąga w pigułce

Znasz już podstawy funkcjonowania obrotu bezgotówkowego w Polsce, dlatego przyszedł czas na to, aby poznać tajniki przebiegu procesu płatności i naliczania rabatu przy zastosowaniu technologii...

Zobacz więcej
ZenCard w świecie płatności bezgotówkowych
17/07/2017

ZenCard w świecie płatności bezgotówkowych

Wydawcy kart, agenci rozliczeniowi, akceptanci… Na rynku finansowym istnieje wiele współzależnych od siebie podmiotów, których zadań i znaczenia nie wszyscy znają i rozróżniają. Jak zrozumieć całą ścieżkę...

Zobacz więcej
Geotargetowanie, czyli gdzie klient, tam zniżka
29/06/2017

Geotargetowanie, czyli gdzie klient, tam zniżka

personalizowane oferty to już absolutna podstawa w komunikacji z klientami, zmęczonymi i przytłoczonymi natłokiem różnorodnych okazji. Jedną z najnowszych technik marketingowych, z której korzysta na razie tylko...

Zobacz więcej
Co dwie firmy to nie jedna, czyli o korzyściach cross promocji
19/06/2017

Co dwie firmy to nie jedna, czyli o korzyściach cross promocji

Promocje, obniżki, rabaty czy kampanie e-mail marketingowe to skuteczne i bardzo często stosowane sposoby na przyciągnięcie klientów do sklepu, zwłaszcza tych stałych. Jednak ich popularność jest już na tyle...

Zobacz więcej
Programy lojalnościowe – jak się w nich połapać i który wybrać?
13/06/2017

Programy lojalnościowe – jak się w nich połapać i który wybrać?

Punkty i pieczątki, aplikacje mobilne, kupony, karty… Klienci mają do wyboru przeróżne formy programów lojalnościowych, w których, powiedzmy sobie szczerze, można się pogubić. Z perspektywy sprzedawcy wybór...

Zobacz więcej
RFM, czyli jak pozyskać dane o zachowaniach klientów?
07/06/2017

RFM, czyli jak pozyskać dane o zachowaniach klientów?

Każdego dnia liczba informacji o zachowaniach zakupowych Twoich klientów rośnie. Tak cenna wiedza wymaga umiejętnego wykorzystania. Dzięki danym behawioralnym możesz precyzyjnie określać oczekiwania kupujących, a co...

Zobacz więcej
Marketing transakcyjny – nowy wymiar sprzedaży
30/05/2017

Marketing transakcyjny – nowy wymiar sprzedaży

Cyfryzacja, rozwój technologiczny, big data oraz machine learning pozwalają coraz efektywniej korzystać z dostępnych informacji i maksymalizować skuteczność komunikacji z klientem. Jednym z rozwiązań, bazujących...

Zobacz więcej
Zrozumieć klienta XXI wieku
17/05/2017

Zrozumieć klienta XXI wieku

„Ile ludzi, tyle typów klientów” – to oczywiście parafraza polskiego przysłowia, ale doskonale opisuje różnorodność osób, z jaką stykasz się codziennie prowadząc własny sklep. Niezależnie od tego,...

Zobacz więcej

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z naszym blogiem i korzystaj ze specjalnych promocji. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać spamu.

Zobacz więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.

Administratorem Państwa danych osobowych jest ZenCard sp. z o.o. (al. Jana Pawła II 80; 00-175 Warszawa). Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu skontaktowania się z Państwem. Podanie danych jest dobrowolne.Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z naszym blogiem i korzystaj ze specjalnych promocji. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać spamu.

Administratorem Państwa danych osobowych jest ZenCard sp. z o.o. (al. Jana Pawła II 80; 00-175 Warszawa). Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu skontaktowania się z Państwem. Podanie danych jest dobrowolne.Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności

Jeśli chcesz, w każdej chwili możesz zrezygnować z dalszej subskrypcji.