Zaloguj się

Nasz blog

Jakie korzyści można uzyskać korzystając z kart lojalnościowych?
26/10/2018

Jakie korzyści można uzyskać korzystając z kart lojalnościowych?

W wielu sieciach handlowych, a z pewnością na każdej stacji benzynowej, w momencie transakcji pada pytanie "czy zbiera pan punkty?". Związane jest ono z prowadzonymi przez danego sprzedawcę programami lojalnościowymi,...

Zobacz więcej
Sposoby na poprawienie i budowanie relacji z klientem
07/09/2018

Sposoby na poprawienie i budowanie relacji z klientem

Najlepszy klient to klient zadowolony. Tylko taki klient wróci do Ciebie i będzie polecał twoją firmę innym osobom. By tak się stało, należy zbudować dobre relacje i odpowiednio o nie zadbać. Jak to...

Zobacz więcej
Jak zwiększyć sprzedaż – nowoczesne metody reklamy i promocji
31/08/2018

Jak zwiększyć sprzedaż – nowoczesne metody reklamy i promocji

Co łączy przedsiębiorców stawiających pierwsze kroki na rynku i właścicieli firm istniejących od lat? Jedni i drudzy zastanawiają się, jak zwiększyć sprzedaż. Rozwój technologii skutkuje zmianami w sposobach...

Zobacz więcej
Dwuczęściowa kampania rabatowa dla sieci sklepów z zabawkami i artykułami biurowymi
30/07/2018

Dwuczęściowa kampania rabatowa dla sieci sklepów z zabawkami i artykułami biurowymi

Istnieje wiele sposobów na przyciągnięcie klienta i utrzymanie go przy sobie. Kampanie reklamowe poprawiające świadomość konsumentów mają sens i pozwalają na rozwinięcie biznesu. Czy warto przeprowadzać w tym samym...

Zobacz więcej
Od czego zależy powracalność klientów i jak ją poprawić?
06/07/2018

Od czego zależy powracalność klientów i jak ją poprawić?

W obecnych czasach konkurencja w niemal każdej branży jest ogromna – na rynku jest bardzo szeroki wybór produktów i usługodawców. Głównie z tego powodu firmy prześcigają się w organizowaniu akcji promocyjnych, a...

Zobacz więcej
Od czego zależy lojalność klienta? Zmień swoich klientów w tzw. ewangelistów marki
08/06/2018

Od czego zależy lojalność klienta? Zmień swoich klientów w tzw. ewangelistów marki

Istnieje ogromna różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem, a jaka różnica jest pomiędzy zwykłym klientem, a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby...

Zobacz więcej
Elektro-tricki, czyli jak branża elektroniczna walczy o klientów?
26/03/2018

Elektro-tricki, czyli jak branża elektroniczna walczy o klientów?

W 2016 roku przychody sektora AGD wyniosły prawie 5 miliardów euro, a wydatki polskich konsumentów na elektronikę użytkową zbliżają się do tych, które ponoszą mieszkańcy Europy Zachodniej[1]. Jednym z powodów...

Zobacz więcej
Jak zyskać na RODO?
14/02/2018

Jak zyskać na RODO?

Już w maju 2018 roku wejdzie nowe rozporządzenie o ochronie danych osobowych, które będzie obowiązywać w całej UE. Według najnowszych statystyk, połowa polskich firm wciąż nie dostosowała się do tych zmian*....

Zobacz więcej
Piramida lojalności, czyli o zaangażowaniu klienta w Twoją markę
01/02/2018

Piramida lojalności, czyli o zaangażowaniu klienta w Twoją markę

Budowanie przywiązania do marki wśród konsumentów stanowi dużą wartość dla całego biznesu, dlatego dla wielu sprzedawców staje się jednym z najważniejszych celów prowadzonej działalności marketingowej...

Zobacz więcej
Pozyskałeś nowego klienta? Spraw, żeby wrócił do Ciebie po Świętach
22/12/2017

Pozyskałeś nowego klienta? Spraw, żeby wrócił do Ciebie po Świętach

Święta to intensywny czas – zarówno dla sprzedawców, jak i dla klientów. Właściciele sklepów w natłoku innych ofert chcą przekonać do zakupu swojego produktu, z kolei konsumenci stoją przed problemem wyboru...

Zobacz więcej
„Jesteśmy na dobrej drodze do tego, aby stać się standardem rynkowym” – rozmowa z Krzysztofem Klimczakiem, CEO ZenCard
28/11/2017

„Jesteśmy na dobrej drodze do tego, aby stać się standardem rynkowym” – rozmowa z Krzysztofem Klimczakiem, CEO ZenCard

Jak oceniasz pierwszy rok współpracy z PKO Bankiem Polskim? Co zyskaliście, czego się nauczyliście, a czego Bank mógł nauczyć się od ZenCard? Z pewnością możemy uznać, że pierwszy rok pod skrzydłami...

Zobacz więcej
Jak zadbać o lojalność w branży beauty?
21/11/2017

Jak zadbać o lojalność w branży beauty?

Budowanie lojalności w branży beauty stanowi dla firm nie lada wyzwanie. Zaufana i spełniająca oczekiwania kosmetyczka czy fryzjer są na wagę złota, bo klienci będą korzystać z ich usług regularnie...

Zobacz więcej

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z naszym blogiem i korzystaj ze specjalnych promocji. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać spamu.

Zobacz więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.

Administratorem Państwa danych osobowych jest ZenCard sp. z o.o. (al. Jana Pawła II 80; 00-175 Warszawa). Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu skontaktowania się z Państwem. Podanie danych jest dobrowolne.Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z naszym blogiem i korzystaj ze specjalnych promocji. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać spamu.

Administratorem Państwa danych osobowych jest ZenCard sp. z o.o. (al. Jana Pawła II 80; 00-175 Warszawa). Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu skontaktowania się z Państwem. Podanie danych jest dobrowolne.Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności

Jeśli chcesz, w każdej chwili możesz zrezygnować z dalszej subskrypcji.