Zaloguj się

Nasz blog

Od czego zależy powracalność klientów i jak ją poprawić?
06/07/2018

Od czego zależy powracalność klientów i jak ją poprawić?

W obecnych czasach konkurencja w niemal każdej branży jest ogromna – na rynku jest bardzo szeroki wybór produktów i usługodawców. Głównie z tego powodu firmy prześcigają się w organizowaniu akcji promocyjnych, a...

Zobacz więcej
Od czego zależy lojalność klienta? Zmień swoich klientów w tzw. ewangelistów marki
08/06/2018

Od czego zależy lojalność klienta? Zmień swoich klientów w tzw. ewangelistów marki

Istnieje ogromna różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem, a jaka różnica jest pomiędzy zwykłym klientem, a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby...

Zobacz więcej
Elektro-tricki, czyli jak branża elektroniczna walczy o klientów?
26/03/2018

Elektro-tricki, czyli jak branża elektroniczna walczy o klientów?

W 2016 roku przychody sektora AGD wyniosły prawie 5 miliardów euro, a wydatki polskich konsumentów na elektronikę użytkową zbliżają się do tych, które ponoszą mieszkańcy Europy Zachodniej[1]. Jednym z powodów...

Zobacz więcej
Jak zyskać na RODO?
14/02/2018

Jak zyskać na RODO?

Już w maju 2018 roku wejdzie nowe rozporządzenie o ochronie danych osobowych, które będzie obowiązywać w całej UE. Według najnowszych statystyk, połowa polskich firm wciąż nie dostosowała się do tych zmian*....

Zobacz więcej
Piramida lojalności, czyli o zaangażowaniu klienta w Twoją markę
01/02/2018

Piramida lojalności, czyli o zaangażowaniu klienta w Twoją markę

Budowanie przywiązania do marki wśród konsumentów stanowi dużą wartość dla całego biznesu, dlatego dla wielu sprzedawców staje się jednym z najważniejszych celów prowadzonej działalności marketingowej...

Zobacz więcej
Pozyskałeś nowego klienta? Spraw, żeby wrócił do Ciebie po Świętach
22/12/2017

Pozyskałeś nowego klienta? Spraw, żeby wrócił do Ciebie po Świętach

Święta to intensywny czas – zarówno dla sprzedawców, jak i dla klientów. Właściciele sklepów w natłoku innych ofert chcą przekonać do zakupu swojego produktu, z kolei konsumenci stoją przed problemem wyboru...

Zobacz więcej
„Jesteśmy na dobrej drodze do tego, aby stać się standardem rynkowym” – rozmowa z Krzysztofem Klimczakiem, CEO ZenCard
28/11/2017

„Jesteśmy na dobrej drodze do tego, aby stać się standardem rynkowym” – rozmowa z Krzysztofem Klimczakiem, CEO ZenCard

Jak oceniasz pierwszy rok współpracy z PKO Bankiem Polskim? Co zyskaliście, czego się nauczyliście, a czego Bank mógł nauczyć się od ZenCard? Z pewnością możemy uznać, że pierwszy rok pod skrzydłami...

Zobacz więcej
Jak zadbać o lojalność w branży beauty?
21/11/2017

Jak zadbać o lojalność w branży beauty?

Budowanie lojalności w branży beauty stanowi dla firm nie lada wyzwanie. Zaufana i spełniająca oczekiwania kosmetyczka czy fryzjer są na wagę złota, bo klienci będą korzystać z ich usług regularnie...

Zobacz więcej
RODO rozszyfrowane, czyli słownik kluczowych pojęć
27/10/2017

RODO rozszyfrowane, czyli słownik kluczowych pojęć

RODO już od dłuższego czasu może spędzać sen z powiek niejednemu przedsiębiorcy. Zmiany zachodzące w zakresie ochrony danych osobowych klientów wymuszają na firmach dogłębne zapoznanie się z nowymi przepisami...

Zobacz więcej
Polskie firmy już teraz mogą działać jak Amazon
25/10/2017

Polskie firmy już teraz mogą działać jak Amazon

Amazon to pionier nowoczesnych rozwiązań, który już od ponad 20 lat wyznacza ogólnoświatowe trendy w biznesie. Swoim stałym klientom oferuje program członkowski, tzw. Amazon Prime, który nagradza lojalnych...

Zobacz więcej
4P marketingu, czyli kluczowe elementy skutecznej kampanii marketingowej
19/09/2017

4P marketingu, czyli kluczowe elementy skutecznej kampanii marketingowej

4P marketingu (z ang. product, price, promotion and place), czyli tzw. marketing mix, jest narzędziem marketingowym niezbędnym do efektywnego wypromowania Twojego produktu lub usługi. Jak skutecznie wykorzystać...

Zobacz więcej
Technologie na rynku płatności. Przewodnik dla konsumenta
05/09/2017

Technologie na rynku płatności. Przewodnik dla konsumenta

Nowoczesne technologie już od kilku lat zmieniają rynek płatności w Polsce. Niektóre z nich, takie jak BLIK, dla wielu są już standardem, co potwierdza prawie 13 milionów transakcji zrealizowanych za jego pomocą...

Zobacz więcej

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z naszym blogiem i korzystaj ze specjalnych promocji. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać spamu.

Zobacz więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.

Administratorem Państwa danych osobowych jest ZenCard sp. z o.o. (al. Jana Pawła II 80; 00-175 Warszawa). Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu skontaktowania się z Państwem. Podanie danych jest dobrowolne.Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z naszym blogiem i korzystaj ze specjalnych promocji. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać spamu.

Administratorem Państwa danych osobowych jest ZenCard sp. z o.o. (al. Jana Pawła II 80; 00-175 Warszawa). Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu skontaktowania się z Państwem. Podanie danych jest dobrowolne.Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności

Jeśli chcesz, w każdej chwili możesz zrezygnować z dalszej subskrypcji.