Nasz blog

Baza klientów pomysłem na przetrwanie
13/05/2020

Baza klientów pomysłem na przetrwanie

Czas pandemii i związanych z tym obostrzeń w kraju spowodował błyskawiczny rozwój handlu w internecie. Obecnie większość przedsiębiorstw przechodzi transformację wdrażając różne modele e-commerce, które...

Zobacz więcej
3 sposoby komunikacji z klientem nie tylko w czasie pandemii
09/04/2020

3 sposoby komunikacji z klientem nie tylko w czasie pandemii

Każda firma działa w oparciu o biznes plan. Przedsiębiorcy planują swoje działania na przód, estymują przychody, potrzeby dodatkowego wsparcia w postaci zasobów ludzkich lub potencjalne inwestycje w...

Zobacz więcej
4 przykłady pomysłowych programów lojalnościowych powodujące wzrost obrotów
02/03/2019

4 przykłady pomysłowych programów lojalnościowych powodujące wzrost obrotów

Jak się uczyć, to od najlepszych. Dlatego dziś przyglądamy się czterem programom lojalnościowym wyróżniających się innowacyjnością i skutecznością w budowaniu więzi z użytkownikami.  Designer Shoe...

Zobacz więcej
Technologia i przyszłość programów lojalnościowych
18/02/2019

Technologia i przyszłość programów lojalnościowych

Rozwój programów lojalnościowych nierozerwalnie połączony jest z rozwojem technologii, zmian przyzwyczajeń konsumentów i unowocześnianiu się sieci handlowych. Obecnie do najważniejszych trendów należą AI (sztuczna...

Zobacz więcej
Nie zapomnij o ludzkim wymiarze lojalności
30/01/2019

Nie zapomnij o ludzkim wymiarze lojalności

Pozyskanie i – co nawet ważniejsze – utrzymanie klientów to najwyższy priorytet w warunkach ostrej konkurencji, która panuje w praktycznie każdym sektorze wysoko rozwiniętej gospodarki. ZenCard oferuje rozwiązania,...

Zobacz więcej
5 grup klientów, którzy przełożą się na zwiększenie obrotów Twojego sklepu w 2019
14/01/2019

5 grup klientów, którzy przełożą się na zwiększenie obrotów Twojego sklepu w 2019

Prowadzenie sklepu, punktu usługowego, hotelu czy restauracji to gra zespołowa. Nie tylko w kontekście zespołu ludzi, z którymi współpracujesz.  Jeśli chcesz wygrać z konkurencją, powinieneś grać z klientami do...

Zobacz więcej
3 trendy w omnichannel retail w 2019
08/01/2019

3 trendy w omnichannel retail w 2019

Nowy rok to czas refleksji nad tym co było, ale także nad tym, co będzie. Temat moich refleksji jest związany z unikalną perspektywą, jaką daje praca w organizacji FinTech, której klientami są sieci handlowe różnej...

Zobacz więcej
Konkurować wiedzą, a nie tylko ceną
28/12/2018

Konkurować wiedzą, a nie tylko ceną

Dziś rozmawiamy z Markiem Dreslerem, prezesem działającego od 2017r. i od początku współpracującego z firmą ZenCard Stowarzyszenia Przedsiębiorców Rynku Zabawek i Artykułów Biurowych FunTECH. Jak narodził się...

Zobacz więcej
Miłość do pluszaków i budowanie lojalności
14/12/2018

Miłość do pluszaków i budowanie lojalności

Nie od dziś wiadomo, że dzieci to jeden z największych i najsilniejszych bodźców zakupowych, a Polacy oszczędzają w ostatniej kolejności na swoich pociechach. Są skłonni wydawać nieraz bardzo duże sumy, by...

Zobacz więcej
Jakie korzyści można uzyskać korzystając z kart lojalnościowych?
26/10/2018

Jakie korzyści można uzyskać korzystając z kart lojalnościowych?

W wielu sieciach handlowych, a z pewnością na każdej stacji benzynowej, w momencie transakcji pada pytanie "czy zbiera pan punkty?". Związane jest ono z prowadzonymi przez danego sprzedawcę programami lojalnościowymi,...

Zobacz więcej
Sposoby na poprawienie i budowanie relacji z klientem
07/09/2018

Sposoby na poprawienie i budowanie relacji z klientem

Najlepszy klient to klient zadowolony. Tylko taki klient wróci do Ciebie i będzie polecał twoją firmę innym osobom. By tak się stało, należy zbudować dobre relacje i odpowiednio o nie zadbać. Jak to...

Zobacz więcej
Jak zwiększyć sprzedaż – nowoczesne metody reklamy i promocji
31/08/2018

Jak zwiększyć sprzedaż – nowoczesne metody reklamy i promocji

Co łączy przedsiębiorców stawiających pierwsze kroki na rynku i właścicieli firm istniejących od lat? Jedni i drudzy zastanawiają się, jak zwiększyć sprzedaż. Rozwój technologii skutkuje zmianami w sposobach...

Zobacz więcej

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z naszym blogiem i korzystaj ze specjalnych promocji. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać spamu.

Zobacz więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.

Administratorem Państwa danych osobowych jest ZenCard sp. z o.o. (al. Jana Pawła II 80; 00-175 Warszawa). Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu skontaktowania się z Państwem. Podanie danych jest dobrowolne.Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z naszym blogiem i korzystaj ze specjalnych promocji. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać spamu.

Administratorem Państwa danych osobowych jest ZenCard sp. z o.o. (al. Jana Pawła II 80; 00-175 Warszawa). Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu skontaktowania się z Państwem. Podanie danych jest dobrowolne.Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz w Polityce Prywatności

Jeśli chcesz, w każdej chwili możesz zrezygnować z dalszej subskrypcji.