Sukces kampanii promocyjnej ZenCard dla Visa i sieci hurtowni MAKRO

data utworzenia: 13 wrzesień 2017

Uruchomiona z początkiem sierpnia br. kampania promocyjna w sieci hurtowni MAKRO, oparta o technologię ZenCard 2.0, zakończyła się sukcesem. W dni jej obowiązywania odnotowano wzrost liczby dziennych transakcji kartami i istotne zwiększenie wartości średniego koszyka zakupowego.

Pierwsza kampania oparta na technologii ZenCard po przejęciu przez PKO Bank Polski i integracji z systemami eService, spotkała się z dużym zainteresowaniem klientów sieci hurtowni MAKRO – łącznie przyznano im 100% dostępnych w ramach promocji bonów promocyjnych.

Współpraca z Visa i MAKRO pokazała, że na polskim rynku istnieje duże zapotrzebowanie, zarówno ze strony klientów, jak i sprzedawców, na innowacyjne rozwiązania w obszarze upraszczania programów i akcji lojalnościowo-rabatowych – komentuje Jarek Sygitowicz, współzałożyciel ZenCard, narzędzia do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu

Kampania, którą opracowaliśmy dla Visa i MAKRO, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród klientów sieci – w trakcie jej trwania odnotowano znaczący wzrost transakcji kartami Visa w kwocie co najmniej 500 zł, a już od drugiego weekendu trwania akcji system ZenCard przyznawał wszystkie dostępne w dziennej puli bony. Klienci docenili możliwość natychmiastowego otrzymania potwierdzenia o przyznaniu nagrody przy kasie i szybką reakcję terminala płatniczego na ich transakcje. Jesteśmy przekonani, że kolejne planowane przez nas współprace z sieciami handlowymi oraz małymi i średnimi przedsiębiorstwami również zakończą się sukcesem.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze wspólnej promocji dla klientów sieci hurtowni MAKRO, która wsparła realizację naszego strategicznego celu – ograniczenia wśród przedsiębiorców udziału transakcji gotówkowych na rzecz wzrostu udziału transakcji kartami Visa – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa

Dzięki ZenCard mogliśmy na bieżąco analizować wyniki promocji i reagować, np. zwiększając pulę dostępnych bonów – dodaje Jakub Kiwior.