Marketing i lojalność z terminala – ZenCard 2.0 wystartował

data utworzenia: 9 sierpień 2017

Na terminalach płatniczych firmy eService została uruchomiona unikatowa technologia ZenCard 2.0 – narzędzie do marketingu transakcyjnego i budowania lojalności w handlu. Pierwszą dużą siecią handlową, która wdrożyła narzędzie jest sieć hurtowni MAKRO, startując z promocją dla posiadaczy kart Visa. To pierwsza kampania na tak dużą skalę oparta na nowej wersji narzędzia ZenCard, po przejęciu firmy przez PKO Bank Polski w styczniu br.

Wspólna akcja promocyjna MAKRO i Visa w technologii ZenCard trwa od 4 sierpnia do 3 września 2017 roku (w piątki od godziny 17 do niedzieli do godziny 24:00). Klienci dokonujący zakupów w sieci hurtowni MAKRO będą mogli odebrać bon towarowy o wartości 50 zł na kolejne zakupy, jeżeli dokonają płatności kartą Visa o minimalnej wartości 500 zł. Dodatkowo, w ramach loterii, klienci będą mogli wygrać bony o wartości 1000 zł.