Aktualności

Już 8 czerwca 2017 r. odbędzie się wydarzenie organizowane przez ZenCard z udziałem Carrefour Polska i iMadiff – „Power Up Your CRM”. Podczas spotkania odbędzie się dyskusja o tym, jak zarządzać relacjami z klientem i jak wykorzystać do tego systemy CRM. Zapraszamy do udziału wszystkich deweloperów z branży retail, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą! Co? Power Up Your […]

Read more

ZenCard rozpoczął współpracę z QBICO. Pulpit Kontrolny, czyli oprogramowanie analityczne dostępne w chmurze, to rozwiązanie QBICO dla menadżerów sklepów i kadry zarządczej. Dzięki niemu sprzedawcy współpracujący z ZenCard będą mogli tworzyć jeszcze bardziej precyzyjne kampanie sprzedażowe. Poprzez implementację danych ZenCard do Pulpitu Kontrolnego QBICO możliwe jest zarządzanie zebranymi informacjami oraz ich analiza, m.in. analiza koszykowa, RFM, […]

Read more

11 maja 2017 roku z inicjatywy Fundacji Instrat w siedzibie Ministerstwa Rozwoju spotkali się liczni przedstawiciele sektora bankowego, IT, administracji publicznej i środowisk akademickich, by wspólnie zastanowić się nad wyzwaniami i kierunkami rozwoju polskiej gospodarki cyfrowej. Swoimi spostrzeżeniami na temat doświadczeń i refleksji płynących z ust samych przedstawicieli sektora FinTech podzielił się także Krzysztof Klimczak, CEO ZenCard.

Read more

W poniedziałek, 24 kwietnia 2017, rozpoczęły się jedne z największych i najbardziej prestiżowych targów przemysłowych na świecie – Hannover Messe 2017. Dzięki partnerstwu Polski w targach szansę na zaprezentowanie swoich innowacyjnych rozwiązań otrzymała również grupa startupów, w tym m.in. ZenCard, należący do Grupy PKO Banku Polskiego, oraz XTPL, HussarTech czy Billon Group – zwycięzcy konkursu […]

Read more

PKO Bank Polski sfinalizował transakcję zakupu 100 proc. udziałów w ZenCard Spółce z o.o., oferującej unikalną technologię marketingu transakcyjnego dla sieci handlowych, sklepów i punktów usługowych. Zasięg sieci terminali eService i wsparcie PKO BP w połączeniu z platformą ZenCard mają pozwolić na stworzenie nowego standardu rynkowego, opartego o programy rabatowo-lojalnościowe przy wykorzystaniu dowolnych kart wydanych […]

Read more